În luna aprilie 2013, în revista Cariere Online au fost publicate două articole semnate de Aura Ipate, Director General al Centrului de Limbi Străine A_BEST. Cele două articole au abordat temele „Cum te prezinţi la interviul în limba engleză pentru o poziţie de top” şi „Top trei cele mai căutate cursuri de limbi străine pentru afaceri”.
Cum te prezinţi la interviul în limba engleză pentru o poziţie de top
Cele mai multe interviuri în limba engleză pentru poziţii de top sunt gândite astfel încât să scoată în evidenţă aptitudinile unui viitor manager, dar şi pentru a examina nivelul la care acesta poate comunica într-o altă limbă decât cea nativă. În situaţia în care job-ul „vânat” este unul din categoria „top management”, capacitatea de exprimare într-o limbă străină este cu atât mai apreciată. Mai mult decât atât, chiar dacă un viitor manager îşi poate expune fluent ideile în limba engleză, totuşi, înainte de un interviu pentru obţinerea unui job de „vârf”, este necesară o pregătire prealabilă, mai ales că discuţia presupune utilizarea unui anumit grad de formalitate, dar şi flexibilitate în construcţia unor structuri gramaticale. Continuarea articolului, aici.
Top trei cele mai căutate cursuri de limbi străine pentru afaceri
Învăţarea unei limbi străine atrage după sine numeroase beneficii şi reprezintă un avantaj pentru orice persoană sau companie multinaţională care vrea să facă afaceri într-o ţară în care se vorbeşte o altă limbă decât cea nativă. Spre exemplu, în cazul multinaţionalelor, nu doar prezentarea şi imaginea acestora la nivel internaţional sunt importante, ci şi angajaţii care iau parte la procese de negociere şi dezvoltare de parteneriate pe termen lung, lucruri care vizează cunoaşterea uneia sau mai multor limbi străine. De altfel, studiile în domeniu realizate de Comisia Europeană arată că multinaţionalele care investesc în creşterea competenţelor lingvistice şi interculturale ale angajaţilor reuşesc pe de o parte să aibă o imagine mai bună la nivel internaţional, iar pe de altă parte să crească procentul vânzărilor. Continuarea articolului, aici.
Comenteaza