Echipa A_BEST recomandă seminarul „Comunicare eficientă în categoria FMCG: de la teorie la practică” care îşi propune să ofere abordări practice ale modului de alocare a unui anumit buget de marketing şi comunicare care să susţină atingerea obiectivelor de vânzări pentru un brand. Speaker în cadrul evenimentului va fi Ximena Drăgusin, care lucrează ca şi client service de peste 12 ani, cu clienţi locali şi internaţionali, în special din categoria FMCG.
- Cum stabilim mixul de marketing
- Care este rolul comunicării în mixul de marketing
- Care sunt paşii pentru o comunicare eficientă în funcţie de resursele disponibile
- Cum evaluăm o comunicare eficientă
Curricula:
- Sumar teoretic despre mixul de marketing
- Practici locale în alegerea mixului de marketing
- Sumar teoretic despre comunicare
- Trenduri de comunicare în 2014
- Teorie vs practică: Ce (stabilirea obiectivelor de marketing), cum (clarificarea obiectivelor de comunicare), cât (setarea bugetului disponibil), unde (calcularea mixului de media) şi cu cine am vrea să comunicăm (alegerea corectă a partenerilor de comunicare).
- Evaluarea rezultatelor de comunicare şi stabilirea paşilor următori de comunicare
- Discuţii libere
Program:
9.15 – 9.30 Welcome Coffee & Networking
9.30 – 11.30 Desfăşurare seminar
11.30 – 11.50 Coffee & Networking
11.50 – 13.30 Desfăşurare seminar
Detalii logistice:
Data: 22 Mai 2014
Preţ:150E + TVA / persoană
Program: 9.15 – 14.00
Early Booking: 100 Euro + TVA
Locaţie: Hotel Cişmigiu, Bucureşti
Preţ: 150 euro + TVA/ persoană
Pentru detalii şi înscrieri:
E-mail: pills@confidentpr.com
Website: https://marcomm-pills.confidentpr.com/cumparatorul-online-drumul-de-la-vizita-la-conversie/
Telefon mobil: 0743 145 588 / 0721 773 280
Comenteaza