un eveniment de succes, marca A_BEST

A_BEST , unul dintre cele mai mari centre independente de învățare a limbilor străine din România, a organizat în data de 06 octombrie 2021, de la ora 6 pm, conferința „Ascensiunea în mediul de business prin limbile străine”, ed. a VI-a, beneficiind de un panel de excepție. Evenimentul a avut loc live, online, pe ZOOM, și s-a adresat profesioniştilor de resurse umane din companiile multinaționale, managerilor și antreprenorilor interesați de scalarea și internaționalizarea business-urilor lor.

“Acest eveniment a fost o dezbatere interactivă, despre avantajele multilingvismului atât la nivel de companie, pentru procesul de internaționalizare, cât și la nivel de individ, pentru dezvoltarea carierei în contextul actual al unei globalizări accelerate prin digitalizarea companiilor”

a declarat Aura Icodin, gazda evenimentului, Founder & CEO – Centrul de Limbi Străine A_BEST.

Din panelul moderat de Mădălina Samoilă, Jurnalist și Public Speaking & Media Trainer, au făcut parte următorii specialiști, prezentați în ordine alfabetică:

  • Adela Jansen – CCIFER (Chambre Française de Commerce, d’Industrie et d’Agriculture en Roumanie)
  • Ileana Botez – Bursa de Valori București (BVB)
  • Ioana Grigore – Orange Business Services
  • Leonard Rizoiu – LeoHR
  • Ruxandra Burcescu – The Social Incubator

Ileana Botez, unul dintre pionierii pieței de capital din România, având o experiență în acest domeniu de peste 25 ani, a împărtășit din experiența sa personală în ceea ce privește limbile străine, care „te pot duce acolo unde nu te aștepți”, și a punctat caracteristicile esențiale ale comunicării la Bursă și pe Piața Reglementată, unde limba engleză joacă un rol vital.

Leonard Rizoiu, HR Expert și Managing Partner la LeoHR și ViitorulMeu, o voce puternică în zona de capital uman și de management al carierei, a vorbit despre ce tip de instrumente se folosesc în momentul în care există un post vacant cu o anumită limbă străină (nordică, asiatică etc), despre cum se măsoară nivelul de cunoștințe lingvistice al candidaților și despre cât de mult influențează palmaresul lingvistic al candidatului salariul oferit acestuia pe o anumită poziție, precizând că, de exemplu, “norvegiana este plătită de 2,2 până la 2,5 ori mai bine decât engleza, care trebuie cunoscută by default.”

Al treilea speaker al panelului a fost Adela Jansen. Aceasta este director neexecutiv, fiind activă în consiliile mai multor companii și organizații de business, aducând plus valoare prin vasta sa expertiză în dezvoltarea afacerilor și managementul resurselor umane. Are peste 25 de ani de experiență ca executiv în top managementul mai multor companii multinaționale din domeniul bancare, telecomunicații, turism și distribuție, cu o contribuție directă la lansarea, dezvoltarea, restructurarea și transformarea afacerilor, construind și echipe performante și motivate. În prezent, este implicată în antreprenoriat digital, guvernanță corporativă, dialog public și activități academice.  Adela a explicat cum pot crește vânzările unei companii care investește în sporirea competențelor lingvistice ale echipei sale și a oferit o serie de sfaturi practice companiilor care doresc să acceseze piețe noi, din punctul de vedere al strategiei de management lingvistic pe care ar trebui să o implementeze. Adela a subliniat importanța networking-ului, a multiculturalității în cadrul unei companii, limbile străine fiind cheia pentru a se crea grupuri de lucru eficiente, pentru a se face schimb de bune practici și pentru a se facilita negocierea.

Pe de altă parte, Ioana Grigore, HR Manager la Orange Services, companie de servicii IT deținută integral de Orange Romania, de 9 ani, cu peste 1000 de angajați, a abordat subiectul multilingvismului dintr-un alt unghi, și anume acela al limbii române pe agenda expaților, pentru aceștia din urmă fiind foarte importantă integrarea culturală.

La final, Ruxandra Burcescu, scriitoare și project manager al proiectului “Lucrez din nou” dezvoltat de Asociația The Social Incubator în parteneriat cu Coca Cola, a vorbit despre cum sunt ghidați beneficiarii programului să își dezvolte abilitățile de comunicare.

  • Organizator: Centrul de Limbi Străine A_BEST

  • Parteneri comunicare:

    • Dynamic Business Connections
    • Elite Business Women
    • Comunicatedepresa.ro
    • Confident Communications
  • Parteneri:

    • Suciu – The Employment Law Firm
    • Star Performining
    • DDS Diagnostic
    • UndeLucram.ro
    • Zoom HR

Despre Centrul de Limbi Străine A_BEST

A_BEST a fost înfiinţat în 2008 şi este unul dintre cele mai mari centre independente de învățare a limbilor străine din București, România. A_BEST oferă servicii lingvistice complete, la standarde internaţionale: cursuri de limbi străine – limbaj general/ de afaceri/ specializat, open/ corporate; cursuri de limba română pentru expaţi; cursuri de limbi străine pentru copii; testări cu recunoaștere internațională; traduceri; audit lingvistic; evenimente dedicate mediului academic.

Echipa A_BEST organizează cursuri de limbi străine şi de limba română pentru expaţi, iar din portofoliul nostru de clienţi fac parte peste 250 de companii multinaționale, din domenii precum IT, telecomunicații, banking, asigurări, pharma, FMCG, transporturi şi logistică. De asemenea, portofoliul A_BEST este format din 10 limbi străine și deținem o acreditare naţională şi trei acreditări internaţionale. A_BEST este și prima companie locală care a obţinut certificarea Sistemului de Management al Calităţii conform standardului ISO 9001:2015, în urma auditului realizat de compania TÜV SÜD Management Service GmbH, organizaţie germană de certificare de terţă parte.

Pentru detalii, vă invităm pe http://abest.ro/.