Joi, 4 iunie, la sediul A_BEST a avut loc workshop-ul „Metode de predare moderne pentru adolescenţi: activităţi şi jocuri interactive”, la care au participat 15 profesori de limbi străine de la câteva licee şi colegii din Bucureşti. În cadrul atelierului, invitaţii au participat la activităţi practice şi au primit fişe cu jocuri pe care le vor putea folosi la orele de curs.
Atelierul a fost susţinut de Laura Sîrbu, Senior Trainer A_BEST de limba engleză, cu vastă experienţă în metodica predării limbilor străine, dobândită prin participarea la programe de training organizate atât în ţară, cât şi în străinătate.
Workshop-ul pe tema metodelor de predare moderne pentru adolescenţi a inclus, pe lângă partea practică, şi o dezbatere teoretică, în cadrul căreia au fost abordate subiecte precum: metoda de predare tradiţională vs. metoda de predare modernă, class management, rolul activităţilor „lead in” în cadrul cursului şi importanţa resurselor multimedia.
Cei mai mulţi dintre participanţii la atelier au spus că vor aplica la orele de curs activităţile la care au luat parte, caracterizându-le ca fiind dinamice şi utile pentru procesul didactic.
„Au fost activităţi foarte interesante şi antrenante, care au aplicabilitate la clasă. Mi-a plăcut în special cea numită „Domino”, precum şi cea cu licitaţia, şi bineînţeles „Noaptea Furtunoasă”. Prezentarea a fost făcută cu profesionalism, într-o atmosferă relaxată şi prietenoasă, dar care a menţinut atenţia participanţilor”, a declarat Mateiu Liliana, profesor de limba engleză la Colegiul Naţional „Ion Creangă”.
Ionescu Silvia, profesor de limba franceză de la Colegiul Tehnic „Petru Maior” a precizat că materialele de lucru au fost „foarte interesante, plăcute, care pot avea rezultate foarte bune pentru îmbunătăţirea activităţii de predare – învăţare şi care pot stimula interesul şi preocuparea elevilor pentru studiul limbilor moderne.” Şi Iacob Andreea, profesor de limba franceză la Colegiul Economic „Viilor”, ne-a spus că intenţionează să aplice la clasă jocurile prezentate, în special, „Jocul staţiilor” şi „Licitaţia”.
Workshop-ul „Metode de predare moderne pentru adolescenţi: activităţi şi jocuri interactive” face parte dintr-o serie de programe de training gratuite, care se adresează profesorilor de limbi străine şi care au rolul de evidenţia avantajele metodelor moderne de predare la orele de curs şi înţelegerea importanţei jocurilor şi activităţilor organizate în perechi/ pe grupuri, în cadrul cursurilor de limbi străine.
Comenteaza