A_BEST Business Lounge

A_BEST Business Lounge

A_BEST Business Lounge București – Rezervă spațiul adecvat afacerii tale!

Despre A_BEST BUSINESS LOUNGE

Una dintre provocările antreprenorilor/ firmelor mici este găsirea unui spațiu de lucru care să fie potrivit pentru activitatea lor de business. În contextul în care căutarea și închirierea unui spațiu permanent de lucru poate implica resurse de timp și costuri mai mari, rezervarea unui birou pe baza unui abonament se poate dovedi o soluție eficientă pentru societățile comerciale și profesioniștii de business (antreprenori, freelanceri etc).

A_BEST Business Lounge (zona Romană – Dorobanți) este un mix perfect între confortul și familiaritatea unui cămin și un spațiu de birouri clasic, ideal pentru companiile flexibile care activează în special în zona de consultanță, recrutare, training, IT, PR etc.

Sălile A_BEST Business Lounge pot fi închiriate, în baza unuia dintre abonamentele disponibile, pentru a funcționa ca birouri private, fiind ideale pentru profesionițtii care au nevoie de un spațiu liniștit, pentru desfășurarea optimă a activităților în care sunt implicați.

De asemenea, A_BEST Business Lounge dispune și de săli care pot fi rezervate pentru organizarea de evenimente: workshop-uri, prezentări, întâlniri, ședințe, interviuri etc. Se pune la dispoziția organizatorilor echipament audio-video profesional (videoproiector).

Închiriază o sală la A_BEST BUSINESS LOUNGE!

Sălile A_BEST Business Lounge au un design minimalist și sunt amplasate într-o clădire cu arhitectură modernă, beneficiind toate de lumină naturală.

Sălile pot fi adaptate cu ușurință pentru găzduirea de evenimente sau pentru utilizarea ca spații de lucru private (birouri).

Sala de conferințe „New York”

Fiecare dintre sălile de conferințe „New York” și „Londra” poate găzdui pana la 25 – 30 de persoane și reprezintă spații potrivite pentru organizarea de workshop-uri, prezentări, ședințe, sesiuni de business networking etc. Se poate pune la dispozitia organizatorilor de evenimente echipament video profesional (videoproiector).

Sala de conferințe „Londra”

Sala de conferințe „Tokyo”

Sala de conferințe „Viena”

Sala de conferințe „Paris”

Sălile „Tokyo”, „Viena” și „Paris” sunt echipate să funcționeze ca spații de lucru (birouri) private pentru freelanceri, antreprenori și start-up-uri, sau pot fi utilizate pentru întâlniri de afaceri (sedințe, interviuri etc).

Tarifele A_BEST Business Lounge:

BIROURI private, decomandate, doar pentru tine și echipa ta, cu acces la sala de meeting

Sala de conferințe „Tokyo”

  • Dimensiune: 18mp

  • Nr. recomandat de persoane: 1-5

  • Abonament EFFICIENT WORKING DAY: plata pe zi lucrătoare : 100 ron + TVA

  • Abonament SILVER: 10 zile lucrătoare/ lună: 500 ron + TVA
  • Abonament GOLD: o lună full time (zilele lucrătoare): 1000 ron + TVA

Sala de conferințe „Viena”

  • Dimensiune: 18mp

  • Nr. recomandat de persoane: 1-5

  • Abonament EFFICIENT WORKING DAY: plata pe zi lucrătoare : 100 ron + TVA

  • Abonament SILVER: 10 zile lucrătoare/ lună: 500 ron + TVA
  • Abonament GOLD: o lună full time (zilele lucrătoare): 1000 ron + TVA

Sala de conferințe „Paris”

  • Dimensiune: 18mp

  • Nr. recomandat de persoane: 1-5

  • Abonament EFFICIENT WORKING DAY: plata pe zi lucrătoare : 100 ron + TVA

  • Abonament SILVER: 10 zile lucrătoare/ lună: 500 ron + TVA
  • Abonament GOLD: o lună full time (zilele lucrătoare): 1000 ron + TVA

Nr. ore/ lună de acces gratuite sală meeting (New York/ Londra), conform unui orar de comun acord stabilit, în funcție de disponibilitate

  • Abonament EFFICIENT WORKING DAY: plata pe zi lucrătoare : 0h

  • Abonament SILVER: 10 zile lucrătoare/ lună: 2 h (în intervalul orar 09.00 – 18.00)

  • Abonament GOLD: o lună full time (zilele lucrătoare): 4 h (în intervalul orar 09.00 – 18.00)

Notă: Indiferent de abonamentul ales, se oferă în mod GRATUIT: accesul la bucătărie, Internet, utilități, servicii de mentenanță ale spațiilor de lucru, consumabilele de bază, serviciul de pază și protecție.

SALĂ EVENIMENTE (pentru cursuri, seminarii, reuniuni etc)

Sala New York/ Sala Londra

  • Eveniment de 1 zi (5-8 ore): 250 lei + tva

  • Eveniment de o jumătate de zi (1-4 ore): 150 lei + tva

Program de funcționare A_BEST Business Lounge:

Sălile și birourile A_BEST Business Lounge pot fi închiriate de luni până vineri, în intervalul orar 08.30 – 18.00 și sâmbăta, între 09.00 și 17.00.

Pentru vizionări, vă rugăm să ne contactați: office@abest.ro / 0762.274.914

PROGRAMEAZĂ O VIZIONARE